Blogi

VIP-jäsenprofiili: Juha Frey, teknologiaoptimisti ja kasvumarkkinoija

VIP-jäsenprofiili: Juha Frey, teknologiaoptimisti ja kasvumarkkinoija

  Tämä teksti on kolmas osa artikkelisarjaa, jossa esitellään aktiivisia Boardman2020-verkoston VIP-jäseniä. Oletko jo VIP jäsen ja haluatko tulla esitellyksi? Viestitä osoitteeseen anna.koponen@boardman.fi! Tässä artikkelissä äänessä Juha Frey.  ”Markkinointiviestinnän ammattilaisena ja nörttihenkisenä teknologiaoptimistina on mahtavaa nähdä, millaista voittokulkua näillä aloilla eletään. Teknologia muuttaa maailmaa valtavalla…

VIP-jäsenprofiili: Peter Fredman, omistajayrittäjä uskoo sinivalkoiseen omistamiseen ja yrittämiseen

VIP-jäsenprofiili: Peter Fredman, omistajayrittäjä uskoo sinivalkoiseen omistamiseen ja yrittämiseen

  Tämä teksti on toinen osa artikkelisarjaa, jossa esitellään aktiivisia Boardman2020-verkoston VIP-jäseniä. Oletko jo VIP jäsen ja haluatko tulla esitellyksi? Viestitä osoitteeseen anna.koponen@boardman.fi!   Yrittäjäurani alkoi, kun isäni soitti minulle ja kysyi, että haluaisinko tulla hänen yritykseensä vähemmistöosakkaaksi. Hänen ajatuksenaan oli rakentaa menestyvä perheyritys. Tuolloin…

Yrittäjän riskit nopeasti muuttuvassa maailmassa

Yrittäjän riskit nopeasti muuttuvassa maailmassa

  Vääriin käsiin lipsahtaneet asiakastiedot, someskandaali, huono varautuminen poliittiseen epävakauteen tai miljardien korvausvastuu tahattomista ympäristötuhoista. Yritysmaailma on täynnä riskejä, joihin voi ja kannattaa varautua. Maailman johtava vakuutus- ja riskipalvelujen tarjoaja Marsh Oy isännöi Boardman2020 VIP-tilaisuuttamme teemalla ”Uudet riskit, riskienhallinta ja globaalin liiketoiminnan tukeminen nopeasti muuttuvassa…

Mitä yrityksenne verkkosivut viestivät? Lue 7 tyypillistä virhettä ja korjausniksit

Mitä yrityksenne verkkosivut viestivät? Lue 7 tyypillistä virhettä ja korjausniksit

Jos kysyn sinulta keitä varten yrityksenne verkkosivut on tehty, vastaat varmasti “asiakkaita varten”. Jos kysyn sinulta miksi yrityksenne verkkosivut on tehty, epäilen tehtäväksi “asiakkaisiin vaikuttamisen tavalla, joka johtaa kauppaan heti tai ennen pitkää”. Tarinankerrontaan erikoistunut Donald Miller nostaa yritysten verkkosivujen suurimmaksi ongelmaksi monimutkaisen viestinnän. Tämä johtaa siihen, että potentiaalinen asiakas joutuu käyttämään liikaa…

VIP-jäsenprofiili: Riina Jokinen, asiakaskokemuksen edistäjä ja työn muotoilija

VIP-jäsenprofiili: Riina Jokinen, asiakaskokemuksen edistäjä ja työn muotoilija

  Tämä teksti on ensimmäinen osa artikkelisarjaa, jossa esitellään aktiivisia Boardman2020-verkoston VIP-jäseniä. Haluatko tulla esitellyksi? Viestitä osoitteeseen anna.koponen@boardman.fi!   ”Opin 13-vuotiaana nakkikioskin luukun takana, että jos asiakas ostaa hodarin, hän ostaa myös maidon. Kunhan kysyt. Ja jos muistat kysymättä, ettei hän pidä sinapista, hän on…