Juha Frey

 Juha Frey – koska johtaminen on vaikuttamista

Juha on parantumattoman utelias markkinointiviestinnän strategi ja yritysjohdon sparraaja, jonka mielestä mikään ei ole niin käytännöllistä kuin hyvä strategia. Hänen ammatillisen intohimonsa kohde on vaikuttaminen: kiinnostuksen luominen, mielipiteiden muokkaaminen ja toiminnan inspiroiminen. Juhalle markkinointiviestintä on ennen kaikkea johtamista: strategian tekemistä todeksi.

Vuosituhannen vaiheesta lähtien yrittäjänä toiminut Juha on toinen markkinointiviestinnän konsulttiyritys Netprofilen perustajista. Uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien yritysten markkinointiin ja viestintään erikoistuneen yrityksen toimitusjohtajana hän on ollut mukana rakentamassa lukuisia suomalaisia startup-yrityksiä sekä tukemassa suurten suomalaisten ja kansainvälisten organisaatioiden liiketoiminnan kasvua.

Viime vuodet merkittävä osa Juhan työstä on liittynyt digitaaliseen markkinointiin eli sosiaalisen median ja inbound marketing -ajattelun tuomiseen kiinteäksi osaksi markkinoinnin, viestinnän ja myynnin kokonaisuutta. Boardman2020-ryhmässä Juha haluaa korostaa, että markkinoinnin murroksen toteutuminen on johdon ja omistajien asia ja intressi: vain uutta luova kulttuuri löytää ja toteuttaa parempia keinoja kuin kilpailijat.

Juhan teemat:

– digitaaliset arvoverkot

– moderni markkinointi

– uuden työn johtaminen

 

www.linkedin.com/in/juhafrey

www.twitter.com/juhaf